Vacature Administratief medewerker Service

Administratief medewerker Service in Waddinxveen

Functieomschrijving

Als administratief medewerker service in een tech bedrijf zorg je dat Field Technicians zorgeloos op pad kunnen, van reisplanning tot offertes opstellen. Klaar voor deze uitdaging? Lees snel verder!

wat bieden wij jou
  • 32 - 40 uur
  • Tijdelijk met uitzicht op vast
  • Internationale organisatie
  • Diverse taken
wie ben jij

Je bent fulltime inzetbaar en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. Het gebruik van diverse systemen, zoals Excel, Outlook en Word, is voor jou geen probleem. Daarnaast beschik je over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en werk je nauwkeurig met gegevens.

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Onderlegd met applicaties als Outlook, Excel, Word en ASAP.
wat ga je doen

Je start als administratief medewerker op de backoffice serviceafdeling. Daar houd je je bezig met taken variërend van het afhandelen van e-mails tot het opstellen van offertes en het boeken van reizen. Kortom, een zeer gevarieerd takenpakket!

  • Het beheren van de mailbox;
  • Het aanmaken van offertes en orders;
  • Het nakijken/corrigeren van bezoekrapporten;
  • Het overzicht uitdraaien en najagen van openstaande offertes;
  • Wagenpark beheer voor de service auto’s;
  • Boeken van vluchten, hotels en huurauto’s.
waar ga je werken

Dit bedrijf is een wereldwijd toonaangevende leverancier van installaties, apparatuur en diensten voor waterkrachtcentrales, de pulp- en papierindustrie, de metaalbewerkings- en staalindustrie, en voor de scheiding van vaste / vloeibare stoffen in de gemeentelijke en industriële sectoren, evenals voor diervoeder en biomassa. Andere belangrijke bedrijfssegmenten zijn automatisering en serviceactiviteiten. Het hoofdkantoor is gevestigd in Graz, Oostenrijk, en er zijn ongeveer 27.200 medewerkers in dienst. Onze opdrachtgever exploiteert meer dan 280 sites in meer dan 40 landen.

sollicitatie

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer direct via de solliciteerknop. Heb je nog vragen? Neem contact op met Kaylee of Rowenna via onderstaande nummer.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:medisch-administratief medewerker
Startdatum:01-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3654 – 3654
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via groenehart@nl.randstad.com of 018 259 19 50. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Boskoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de boskoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Boskoop
  2. Administratief medewerker Service Randstad 01-02-2024

Bekijk ook andere vacatures