Als HR Coördinator ben je het aanspreekpunt voor medewerkers en management voor vragen gerelateerd aan Personeelszaken. Het administratieve proces staat onder beheer van de HR Coördinator. Denk hierbij aan het opstellen van contracten, het correct verwerken van mutaties en lopende dossier up to date houden. Ook salarisadministratie spreekt je aan en hoewel je hier wellicht nog geen ervaring in hebt, wil je het graag leren. Samenvattend: een diverse en uitdagende functie waarbij je midden in de DACHSER organisatie staat en een waardevolle bijdrage kunt leveren aan de toekomst van ons bedrijf.
WIE BEN JE?
WIJ BIEDEN:
Een online assessment waarbij jouw werkgedrag en motivaties inzichtelijk worden gemaakt, alsmede een integriteitstest, een WLS-controle en een CV-check maken deel uit van de sollicitatieprocedure.
GEÏNTERESSEERD?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de heer () via telefoonnummer .
Aan toegestuurde profielen via derden die niet schriftelijk met de HR-afdeling van DACHSER Netherlands B.V. en DACHSER Netherlands Air & Sea Logistics B.V. zijn afgestemd, kunnen geen rechten worden ontleend.Functie: | coördinator hr |
Startdatum: | 18-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Almere via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Boskoopkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de boskoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Boskoop via Boskoopkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Boskoopkrant.nl.
© Boskoopkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.