Vacature Servicedesk medewerker

Servicedesk medewerker in Zevenhuizen Zh

Bedrijfsomschrijving

In 100 jaar tijd is dit bedrijf enorm gegroeid, maar wel altijd het familiebedrijf gebleven dat de familie voor ogen had. Dit betekent dat we een open werkcultuur hebben waarin iedereen elkaar bij de voornaam kent, er korte lijnen zijn en ieders mening telt – of je nu directeur bent of op de fabrieksvloer staat. We luisteren naar onze mensen en hun feedback en gebruiken belangrijke signalen om onze bedrijfsvoering elke dag weer te verbeteren. Hoe we omgaan met onze mensen hebben we zelfs officieel vastgelegd in ons bindend familiestatuut. Hierin staat onder meer dat we zorg dragen voor onze mensen met eerlijke beloningen en ruimte voor groei en ontwikkeling.

Functieomschrijving

 Als servicedeskmedewerker biedt je vanuit jouw probleemoplossend vermogen ondersteuning aan gebruikers binnen een diverse kantoor- en productieomgeving. Zowel telefonisch als per mail krijg jij de hulpvraag helder, met remote beheer tools tackle je op afstand incidenten door bijvoorbeeld het overnemen van het werkstation. Daarbij zorg jij voor een goede registratie van het incident. In deze functie verzorg je daarnaast ook het inspoelen van werkstations/laptops, het inregelen op de werkplek, het testen en doe je de inname/uitgifte. Verder doe je de dagelijkse controle van diverse systemen zoals back-up systemen en pak je de andere werkzaamheden op die tot je takenpakket behoren. Omdat je zowel bij gebruikers van kantoor tot in de productie komt, is het belangrijk dat je goed kunt communiceren op verschillend kennisniveau en weet je de juiste prioriteiten te stellen bij het afhandelen van gemelde problemen. 

Je bent proactief en gaat actief aan de slag met incidententickets op momenten dat de telefoon even niet gaat. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de ICT Manager en maak je onderdeel uit van een dienstverlenend team van 15 collega’s. Samen met de 2 andere servicedesk medewerkers zorg jij voor een nauwkeurige en tijdige afhandelingen van incidenten en vormen jullie het eerste aanspreekpunt voor collega’s.

Functie-eisen
  • Je functioneert op MBO niveau 4
  • Je hebt minimaal 2 tot 3 jaar werkervaring als servicedeskmedewerker, bij voorkeur in een productie of logistieke omgeving
  • Je beschikt over gedegen Microsoft Office ervaring en goede kennis van Word & Excel
  • Je hebt vaker gewerkt met soortgelijke applicaties als Topdesk en Teamviewer
  • Je bent klantgericht en beschikt hiervoor over goede communicatieve eigenschappen
  • Je bent nauwkeurig, vraagt door tot het probleem je duidelijk is en kan dit goed beschrijven en vastleggen in het ticket systeem
Arbeidsvoorwaarden
  • Een bruto maandsalaris van tussen de €2500 en €4000 obv. een 40 urige werkweek 
  • Mogelijkheden om cursussen en opleidingen te volgen, als je dit wilt
  • 28 - 31 vakantiedagen per jaar, want vrije tijd is ook belangrijk
  • Goede pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding


Functie:servicedesk medewerker ict
Startdatum:06-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 4000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via davevanwaas@mail.werktalent.nl of 31180767001. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Boskoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de boskoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures boskoop
  2. Servicedesk medewerker WerkTalent 06-06-2024

Bekijk ook andere vacatures