Als Werkorganisator Servicedesk kom jij te werken in een organisatie die al het bouwkundige werk uit handen neemt voor meerdere woningcorporaties. Wij nemen je graag mee in deze dynamische functie.
Zie het als volgt: Een woningcorporatie heeft een X aantal woningen in zijn beheer en verhuurt dit aan mensen. Vaak zijn dit sociale huurwoningen. Deze woningen hebben allemaal dagelijks onderhoud. Denk bijvoorbeeld aan lekkages, kranen die niet werken of een badmeubel die stuk is. De bewoners bellen met hun melding en aan jou de taak om deze in behandeling te nemen.
Jij bent dus het eerste aanspreekpunt maar ook het laatste. Jij beheerst dus het gehele proces, van de eerste melding, de planning, het geven van de opdracht aan onderaannemers, schakelen met collega's, het maken van de factuur tot en met het laatste contact met de bewoner om de melding te sluiten.
Het is een functie waarbij je veel schakelt, belt en administratief de nodige zaken vastlegt. Elke dag is anders!
Functie: | Werkorganisator Servicedesk, Werkorganisator Renovatie en Onderhoud |
Startdatum: | 21-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Eminent Groep via f.martens@eminentgroep.nl of 06 - 18 25 71 31. Of bezoek hun website https://www.eminentgroep.nl.
Deel de vacature:
Redactie Boskoopkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de boskoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Boskoop via Boskoopkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Boskoopkrant.nl.
© Boskoopkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.