Vacature Coördinator Service en Support

Coördinator Service en Support in Waddinxveen

Coördinator Service en Support

Ben jij iemand die snel kan schakelen, overzicht heeft en balans kan houden tussen de belangen van onze klanten, Flexcom en je collega's? Sta jij open voor een rol als coördinator? Wil je werken in de Telecom en IT branche én wil je onderdeel zijn van een echt en hecht familiebedrijf? Lees dan vooral verder.

Eerst even over ons

Wij zijn Flexcom, een gespecialiseerde telecompartner, met bijna 35 jaar op de teller. We zijn een familiebedrijf met ongeveer 20 medewerkers. Bij Flexcom is het op sommige momenten hard werken, maar het is bovenal gezellig.

Als Coördinator ben je betrokken bij veel afdelingen binnen Flexcom. Maar bovenal ben je iemand, is er tijd en aandacht voor jou als persoon en collega en ben je onderdeel van een groep mensen die klanten zorgeloos wilt laten communiceren.

Over de openstaande functie

Je gaat aan het werk als Coördinator Service en Support. Wij zijn opzoek naar iemand die 32-38 beschikbaar is, verdeeld over 5 werkdagen.

Bij Flexcom werken met een aantal geautomatiseerde systemen.
We werken met een ticketsysteem. Hier komen vragen en storingsmeldingen van klanten op binnen. Daarnaast werken wij met werkbonnen voor de engineers als het gaat om telecom en IT projecten.

Jij zorgt ervoor dat tickets bij de juiste personen binnenkomen en dat projecten worden ingepland, voorbereid en worden overgedragen aan de engineers.

Wat ga je doen?

Als Coördinator Service en Support ben je verantwoordelijk voor het proces én de coördinatie van ons ticketsysteem en orders van onze opdrachtgevers. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het managen van binnengekomen tickets.
  • Het inplannen van werkzaamheden van diverse klantprojecten.
  • Het onderhouden van klantcontact en bijhouden van verschillende geautomatiseerde systemen.
  • Overzicht houden met betrekking tot de werkzaamheden. Je informeert en adviseert, tijdig en waar nodig, de betrokken personen. Zowel intern als extern.
  • Je hebt veel klantcontact, maar overleg ook veel met je collega's. Je hebt vooral te maken met je collega's van de Servicedesk, de Technische Support afdeling en werkvoorbereider en accountmanagers. Je bent dus echt een belangrijke schakel binnen onze organisatie.

Welke werkzaamheden ga je uitvoeren?

De werkzaamheden hebben vooral te maken met het planning, administratieve handelingen en communicatie.

Planning:

  • Werkbonnen inplannen.
  • Storingen aannemen en inplannen.
  • Het ticketsysteem bijhouden en tickets toewijzen aan de juiste collega's.
  • Toezien dat tickets tijdig worden afgehandeld, van zowel de Servicedesk als de Technische Support afdeling.

Administratief en inkoop

  • Je bereidt werkbonnen voor. Je zorgt ervoor dat deze kloppen en voorzien zijn van alle benodigde informatie. Je verwerkt deze in Exact Online.
  • Je beheert het inkoopproces en zorgt ervoor dat nieuwe artikelen worden aangemaakt en worden voorzien van de juiste prijzen. Na binnenkomst boek je de artikelen in en zorg je ervoor dat deze klaarstaan voor de engineers.

Communicatie:

  • In het geval van klantprojecten zorg je ervoor dat werkzaamheden worden overgedragen aan engineers en dat zij de met de juiste materialen en producten naar de klantafspraak gaan.
  • Je communiceert dagelijks met de engineers en de werkvoorbereider over lopende projecten.
  • Je houdt contact met de betrokken accountmanager over het verloop van klantprojecten en eventuele wijzigingen.
  • Je onderhoudt contact met de klant én collega's over de planning van projecten en de opvolging van tickets.
  • Je overlegt met de werkvoorbereider en Maurits over de dagelijkse gang van zaken.

Hoe zien we jou? Welke competenties heb je?

Je bent een topper als het gaat om plannen en organiseren. Je kan op een efficiënte wijze doelen en prioriteiten bepalen en ervoor zorgen dat mensen, middelen en tijd op een juiste manier wordt ingezet.

Je bent klantgericht, kan goed samenwerking en ben communicatief sterk. Daarnaast ben je een echte teamspeler, maar kan je ook prima zelfstandig werken.



Functie:service & support coördinator
Startdatum:23-09-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Flexcom via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Boskoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de boskoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Boskoop
  2. Coördinator Service en Support Flexcom 23-09-2023

Bekijk ook andere vacatures