Customer Care Specialist
Met passie en bevlogenheid bouwen aan betere zorg. Dit is wat wij elke dag doen. Als Customer Care Specialist ben jij voor onze klanten trainer, probleemoplosser, opperkey-user en rechterhand. Ben jij de Customer Care Specialist die overzicht houdt wanneer problemen zich voordoen en heb je de drive om de zorg beter te maken?
Elke 2
"Toen ik werd aangenomen op het Service Centrum was dat voornamelijk
vanwege mijn enthousiasme, niet per se vanwege mijn kennis.
En in mijn nieuwe collega zoek ik ook een vrolijk iemand die enthousiast onze klanten wil helpen!" - Elke, Customer Care Specialist
Dit is je uitdaging
Intramed kan veel, maar ziet natuurlijk niet wat een klant echt nodig heeft. Daar ben jij voor. Jij gaat:
Je helpt ze dus eigenlijk met alles. Is er een nieuwe wetgeving dan help je in het proces, komt er een factuur verkeerd uit het systeem, dan los jij dat op. Je hoeft echt niet alles zelf te weten, maar je weet precies waar en hoe je de informatie kun achterhalen. Je werkt in een enthousiast team met 20 collega's samen. Samen zijn jullie verantwoordelijk en ben je elkaars sparringpartner.
Voor onze klanten ben jij trainer, probleemoplosser, opperkey-user en rechterhand: jij staat klaar voor de klanten en helpt hen om te verbeteren. Met je team ben je de centrale spil van de organisatie. Dit betekent dat je contact onderhoudt met klanten en tegelijkertijd collega's van andere afdelingen vertelt welke oplossingen er nodig zijn om de klant verder te helpen bij het gebruik van Intramed.
In de huidige tijden denken wij graag mee en zijn wij gestart met het hybride werken. Dit betekent dat jij ook vanuit huis kan werken. Wanneer het handig is, kan je zelfs bij onze klanten op bezoek gaan.
méér antwoorden dan waar ze eigenlijk naar vroegen.
Daar krijg ik nou echt energie van!" - Tymon, Customer Care Specialist
Werken op het Service Centrum
"Als Customer Care Specialist ben je eigenlijk de stem van de klant. Je hoort namelijk
welke problemen er spelen en waar mensen tegenaan lopen.
Dit kun je dan direct terugkoppelen aan de developers."
Profiel
Als Customer Care Specialist ben jij een onmisbaar deel van ons team, dat elke dag actief bezig is de zorg een beetje beter te maken. Wil jij dat cruciale puzzelstukje zijn? Dan helpt het als je:
Stuur je CV en motivatie naar Yvonne Jansen via:
Intramed
Slimme software voor de paramedische zorg, waarmee we zorgverleners kunnen ontzorgen. Dat is waar we ons bij Intramed mee bezig houden. Al sinds 1992. Van intake tot behandeling en agendavoering, van facturatie tot declaratie: wij bieden een volledig EPD (Elektronisch Patiënten Dossier) voor fysiotherapeuten, logopedisten, psychologen en andere zorgverleners binnen de paramedische wereld. Onze software zorgt ervoor dat deze zorgverleners meer tijd over houden voor het verlenen van zorg, want dat is waar het écht om draait. Daarnaast krijgen zorgverleners door het gebruik van onze software inzichten en (stuur)cijfers en kunnen ze rekenen op meer betrokken en tevreden patiënten. Zo mooi kan het zijn.
Functie: | customer care specialist |
Startdatum: | 01-09-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Convenient via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Boskoopkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de boskoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Boskoop via Boskoopkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Boskoopkrant.nl.
© Boskoopkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.