Vacature Medewerker Binnendienst Fleet Servicedesk

Medewerker Binnendienst Fleet Servicedesk in Alphen aan den Rijn

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Medewerker Binnendienst Fleet Servicedesk. Als Medewerker Binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je vragen beantwoordt, problemen oplost en proactief op zoek gaat naar oplossingen. Met een focus op klanttevredenheid en efficiënte communicatie, draag je bij aan het soepele verloop van onze Fleet Servicedesk.

Deze functie biedt flexibiliteit met een werkschema van 24 uur per week, wat het ideaal maakt voor kandidaten met een goede werk-privébalans. Deze positie is tijdelijk tot eind 2024. Als jij een servicegerichte instelling hebt, communicatief sterk bent, nodigen we je van harte uit om te solliciteren!

wat bieden wij jou
  • €2870 - €3500 bruto per maand o.b.v. fulltime
  • Tijdelijk vanaf 1 maart t/m eind 2024
  • Hecht team van 5 medewerkers
  • Hybride werken is mogelijk!
  • 24 uur per week (voorkeur: di, wo en vr)
  • Uitdagende rol
wie ben jij

Wij zijn op zoek naar een gedreven Medewerker Binnendienst Fleet Servicedesk met een afgeronde MBO-opleiding. Je onderscheidt je door uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te schakelen tussen diverse belanghebbenden. Als persoon ben je overtuigend en oplossingsgericht, waardoor je in staat bent om klantvragen met zelfvertrouwen en doortastendheid aan te pakken.

Gestructureerd werken is voor jou vanzelfsprekend, en je hebt de vaardigheid om overzicht te houden in een dynamische omgeving. Je bent in staat om prioriteiten te stellen en efficiënt te handelen. Het zou ideaal zijn als je per 1 maart beschikbaar bent en tenminste tot het einde van 2024 kunt werken. Je bent beschikbaar voor 24 uur per week, bij voorkeur op dinsdag, woensdag en vrijdag.

wat ga je doen

Als Medewerker Binnendienst Fleet Servicedesk bevind je je in het hart van de interactie tussen de klant, de onderhoudspartij en de planning van het bedrijf. Het coördineren van zaken zoals storingen, onderhoud en revisies van containers vormt een integraal onderdeel van jouw dagelijkse taken. Je onderhoudt nauw contact met zowel de klant als je collega's om ervoor te zorgen dat alle processen soepel verlopen.

Naast het operationele aspect ben je verantwoordelijk voor administratieve taken, waaronder het controleren en correct boeken van facturen, het verwerken van inkomende e-mails, het registreren van keuringen en het actueel houden van de database. Je bent een essentiële schakel in het waarborgen van een gestroomlijnde communicatie en een efficiënte afhandeling van alle operationele en administratieve facetten binnen de Fleet Servicedesk. Jouw veelzijdige rol draagt bij aan de klanttevredenheid en het succes van het bedrijf.

waar ga je werken

Je gaat aan de slag bij een afvalwerkingsbedrijf in Alphen a/d Rijn. Hier zamelen ze afval gescheiden in, sorteren en bewerken ze het tot grondstoffen waar er nieuwe producten mee worden gemaakt. Zo werken ze aan zero waste: gesloten kringlopen zonder verspilling van grondstoffen. En dat is hard nodig als we onze aarde nog lang willen blijven gebruiken.

sollicitatie

Superleuke vacature toch! Ben jij degene die het team bij dit bedrijf gaat versterken? Solliciteer snel! Heb je een vraag, bel of mail ons gerust via de onderstaande contactgegevens.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:20-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via markt.alphen@nl.randstad.com of 0172 428 420. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Boskoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de boskoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Boskoop
  2. Medewerker Binnendienst Fleet Servicedesk Randstad 20-02-2024

Bekijk ook andere vacatures