Vacature Marketing en Communicatie Adviseur

Marketing en Communicatie Adviseur in Boskoop

Marketing en Communicatie adviseur locatie Boskoop en Alphen aan den Rijn

  • Alphen aan den RIjn
  • Yuverta kantoor Houten
  • Parttime
  • 0,8 FTE
  • Tijdelijk

Yuverta chr. vmbo Alphen aan den Rijn uit Alphen aan den RIjn zoekt een Marketing en Communicatie adviseur locatie Boskoop en Alphen aan den Rijn per

Wat ga je doen

Voor onze afdeling Marketing & Communicatie, zijn wij op zoek naar een locatie adviseur Marketing en Communicatie voor 0,8 fte. Voor de locaties vmbo Alphen aan den Rijn en vmbo Boskoop. De Marketing & Communicatie afdeling bestaat uit ongeveer 45 mensen, waarvan een groot deel een standplaats heeft op een school locatie. Als locatie adviseur ben je een allround adviseur en help je maximaal twee locaties of onderwijssoorten met de marketing en communicatie in de regio. Je adviseert in de interne communicatie en bent onderdeel van het locatie issueteam. Je levert input voor (re) marketing, (online) advertising en bent het aanspreekpunt voor schoolleiders. Op de locaties zijn uitvoerende communicatietaken ook belegd bij collega's, waarmee je veel optrekt. Je stelt het marketing-communicatieplan op i.s.m. de locatie directie (afgeleid van de Yuverta-brede aanpak) met aandacht voor lokale en regionale kansen. Je zoekt actief naar manieren om je locatie te profileren bij toeleverende scholen, bij evenementen, via vakbladen, lokale pers, nieuwsbrieven, sociale media en kanalen van partners. Je overlegt met de locatie directie over werving en profilering van je school, maar ook heb je veelvuldig contact met collega's met communicatietaken op jouw locatie en je zoekt afstemming met de collega's van de M&C-afdeling. Daarnaast:

  • coördineer je online en fysieke voorlichtingen, open dagen en andere wervingsactiviteiten zoals gastlessen, rondleidingen, meeloopdagen, doe-dagen enz., tevens houd je de registraties hiervoor bij;
  • help je collega's met sociale media content voor hun kanalen, met hun relatiemanagement en je kijkt mee of de huisstijl overal goed wordt toegepast (denk ook aan onderwijsmiddelen en alles wat er namens je locatie wordt opgehangen of getoond);
  • schrijf je pakkende flyerteksten, webteksten, stel je advertenties op, maak je nieuwsbrieven en testimonials;
  • houd je goed in de gaten dat jouw locatie beschikt over goede en voldoende communicatiemiddelen, zodat niemand mis grijpt;

Je werkt samen met directie binnen de locaties, collega's met communicatietaken op de locaties, thema adviseurs team marketing en communicatie, collega locatie adviseurs in de regio en de regiodirecteur. De ideale kandidaat Je hebt er plezier in om te adviseren, je locatie directie en collega's mee te nemen in je plannen en tegelijkertijd ook in de uitvoering je steentje bij te dragen. Je bent hands-on en actie- en resultaatgericht. Je vindt het leuk om zelf content te produceren (schrijven, dtpen) voor bijvoorbeeld social media of een nieuwsbrief. Je ontwikkelt net zo gemakkelijk allerlei concepten en actieplannen om je doelgroep te laten kennismaken met jouw locatie(s), zowel online als offline. Plus:

  • je hebt een hbo werk- en denkniveau en enkele jaren relevante werkervaring opgedaan;
  • je kunt je gemakkelijk inleven in onze doelgroepen en je weet hen met de juiste content of evenementen te bereiken;
  • je bent prettig in de omgang, maakt gemakkelijk contact (intern en extern) en weet daarmee mensen in beweging te krijgen;
  • we vinden het belangrijk dat je een goede verbinding legt tussen de locatie waar je werkt en de afdeling M&C;
  • je bent in staat om je eigen werk te organiseren. Je werkt vaak aan meerdere projecten tegelijk en houdt daarbij het overzicht.

Wat bieden wij Een leuke afwisselende baan in een informele werkomgeving met een prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De functie is ingedeeld in salarisschaal 10 (minimaal € 3.331 en maximaal € 4.930) bruto per maand bij een fulltime-benoeming van de cao mbo. Per 1 januari 2024 zullen de salarissen weer stijgen met 3%. Aanstelling is voor schooljaar 2023-2024 met mogelijkheid tot verlenging. Verder bieden wij:

  • 8,33% eindejaarsuitkering;
  • een groot aanbod aan trainingen en cursussen vanuit onze Yuverta Academy;
  • standplaats 2 dagen Alphen aan den Rijn en 2 dagen Boskoop;
  • een reiskostenregeling met een volledige reiskostenvergoeding van reizen met het OV.

Interne kandidaten behouden hun contract, externe kandidaten ontvangen in eerste instantie een jaarcontract. Lijkt het je wat? Bij interesse verzoeken we je om te solliciteren via de button 'solliciteren' bij deze vacature. Kom je door de briefselectie, dan nodigen we je graag uit voor een sollicitatiegesprek. Zijn beide partijen enthousiast na dit eerst gesprek? Dan volgt een tweede gesprek. En hebben we een klik? Dan mag je aan de slag! Voor invulling van alle vacatures bij Yuverta geldt dat een werknemer voorafgaand aan de startdatum van een dienstverband een positieve, juiste en geldige verklaring omtrent gedrag (VOG) dient te overhandigen. Contact? Voor inhoudelijke vragen, neem contact op met Sophie van Kasteren, Teamleider Marketing & Communicatie, via . Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met , op . Acquisitie naar aanleiding van deze vacature door bemiddelaars wordt niet op prijs gesteld.



Functie:adviseur marketing & communicatie
Startdatum:03-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3331 – 4930
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met The Talent Recruiters via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Boskoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de boskoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Boskoop
  2. Marketing en Communicatie Adviseur The Talent Recruiters 03-11-2023

Bekijk ook andere vacatures