Vacature Account Support Representative/ Medewerker Binnendienst (FIBC)

Account Support Representative/ Medewerker Binnendienst (FIBC) in Waddinxveen

Ben jij een proactieve teamspeler die graag meedenkt en mee bouwt aan een goede klantrelatie? Dan zoeken wij jou!

Wat hebben we jou te bieden?

  • Een gevarieerde functie voor 32-40 uur per week;
  • Een werkplek in ons gloednieuwe hoofdkantoor in Waddinxveen, dat behoort tot de top 1% van de meest duurzame gebouwen (BREEAM Outstanding);
  • Een snelle, stimulerende en internationale omgeving met familiewaarden en ruimte om eigen projecten te ontwikkelen;
  • Een online leerplatform met 100+ trainingen en webinars en de mogelijkheid om externe trainingen, modules of opleidingen te volgen;
  • Een fietsplan en persoonlijke trainingsfaciliteiten die je helpen fit te blijven (Fit20);
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels;
  • Een salaris in de range van de 25% best betalende bedrijven (volgens de KornFerry salarisbenchmark-methodologie);
  • 25 vakantiedagen en de flexibiliteit om er 5 bij te kopen;
  • Een mooie pensioenregeling en bonusstructuur;
  • Heerlijke drankjes in onze bar en in onze coffee corners kun je de beste koffie ter wereld drinken!

Voor wie ga je aan de slag?

Onze kernwaarden ‘betrokken, betrouwbaar en loyaal’ gelden niet alleen voor onze klanten en productiepartners, maar zeker ook voor onze medewerkers: we gaan voor een lange termijnrelatie. Inspanning wordt beloond en er zijn dus volop kansen om jezelf te ontwikkelen binnen de organisatie. We zijn trots op onze werknemers en investeren volop in een gezellige werkomgeving (splinternieuw hoofdkantoor) met verschillende lounges, een groot buitenterras, ontspanningsmogelijkheden (tafeltennis/tafelvoetbal/darten etc) Fit 20 (tijdens werktijd 20 min trainen met personal trainer) Daarnaast bieden we legio gezonde versnaperingen/ lunches aan in ons gezellige “clubhuis” en treffen we elkaar voor een gezellige vrijdagmiddag borrel.

En verder…

LC Packaging is een informeel familiebedrijf en distributeur van verpakkingen, met kantoren, productielocaties en magazijnen in 16 landen in Europa, Afrika en Azie?. We bestaan dit jaar 100 jaar en met al onze ervaring, genereerden we afgelopen jaar een omzet van rond de 250 miljoen. We zijn gespecialiseerd in tijdige leveringen uit voorraad en op maat gemaakte duurzame verpakkingsproducten aan de industrie (FMCG/ Medical/ Food/ bouw) en agrarische bedrijven over de hele wereld.

Met onze fantastische groep collega’s (1769) van over de hele wereld, produceren en leveren wij niet alleen verpakkingen – we cree?ren een significante toegevoegde waarde die industrie?le en agrarische bedrijven helpt waardevolle producten te beschermen en afval te voorkomen.

Onze mensen zijn gepassioneerd in het nemen van hun verantwoordelijkheid voor echte duurzaamheid in de hele keten van de industrie. We zorgen voor het milieu, voor elkaar en voor de mensen in de gemeenschappen waarin we actief zijn.

Je droombaan?

De rol van Account Support Representative is van fundamenteel belang voor het leveren van toegewijde service aan onze klanten in de Agri sector. In deze rol bied je een team Account Managers ondersteuning, lever je een positieve klantervaring en volg je de juiste administratieve processen. Met jouw proactieve en service gedreven aanpak lever je een belangrijke bijdrage aan de loyaliteit van klanten op de lange termijn.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je werkt nauw samen de Account Managers om een uitstekende klantenservice te bieden;
  • Je bent verantwoordelijk voor het backoffice beheer; van inkoop/ verkoop, het verzenden van offertes, tot het maken van orders en facturen;
  • Materiaal sourcing beheren door met onze productiepartners prijzen aan te vragen, te analyseren en te onderhandelen, verkoopprijzen binnen het verkoopteam bepalen, met als doel om tot eerlijke en concurrerende prijzen te komen die bijdragen aan onze strategische verkoopdoelen;
  • Nauw samenwerken met andere afdelingen die betrokken zijn bij de uitvoering van klantorders (bijv. Supply Chain, Warehouse, Quality, etc.);
  • Het beheren van bestellingen en planningen van de productie in nauw overleg met onze productiepartners;
  • Verantwoordelijkheid nemen voor elke zending, waarbij een hecht partnerschap wordt opgebouwd met onze expediteurs; kwaliteitsinspecties regelen voordat de goederen worden geëxporteerd; tijdige exportdocumentatie regelen;
  • Het volgen en handhaven van het bedrijfsbeleid en compliant zijn op alle gebieden, intern en extern;
  • Zorg dragen voor een uitstekende klanttevredenheid.

Je past bij onze familie als je:

  • Passie hebt voor klantenservice;
  • Enthousiast bent over duurzaamheid;
  • Toegewijd, daadkrachtig, verantwoordelijk, zelfstandig en resultaatgericht bent;
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail hebt;
  • Houdt van onderhandelen en duurzame relatie wilt opbouwen;
  • Proactief bent, meedenkt en ook open staat voor feedback van anderen;
  • Een teamplayer bent.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde MBO 4 opleiding met passende werkervaring (minimaal 5/10 jaar)
  • HBO opleiding met minimaal 1 jaar werkervaring;
  • Bij voorkeur ervaring in de FIBC wereld (geen eis hoor)
  • Twee tot vijf jaar ervaring in een klant- en servicegerichte functie bij voorkeur bij een MKB organisatie;
  • Kennis van ERP and/or CRM systeem is wenselijk (vooral Excel is een pré)
  • Commercieel inzicht;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar;
  • Woonachtig binnen de driehoek Gouda – Den Haag – Rotterdam én in het bezit van eigen vervoer.
  • Enthousiasme om jezelf te ontwikkelen. We verwachten niet dat je alle kneepjes van de functie kent, want je (toekomstige collega’s) leren deze je graag!

Solliciteren

Wil jij je talenten verder ontwikkelen? Dan kun je jouw CV mailen naar sjans@lcpackaging.com ter attentie van Sara Jans.

We zijn nieuwsgierig naar jouw drive, dus stuur vooral een motivatie mee!

www.lcpackaging.com

Een online assessment kan deel uitmaken van het recruitmentproces.



Functie:Commercieel medewerker binnendienst
Startdatum:11-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Smart Talent BV via info@smart-talent.nl of 31625008132. Of bezoek hun website https://smart-talent.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Boskoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de boskoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Boskoop
  2. Account Support Representative/ Medewerker Binnendienst (FIBC) Smart Talent BV 11-03-2024

Bekijk ook andere vacatures