Vacature Coördinator/Adviseur

Coördinator/Adviseur in Waddinxveen

vacatures

Onze afdeling Trainingen bestaat uit drie medewerkers. Zij verzorgen alles rondom de planning en organisatie van zowel open trainingen (31% van het aanbod) als maatwerktrainingen (69%). De afdeling Trainingen werkt dagelijks met het planningssysteem Coachview. Wegens intern doorschuiven van onze huidige coördinator zijn we op zoek naar een opvolger/ster.

Coördinator/adviseur afdeling trainingen (32 uur)

Je bent de spil in onze ambitie om de branche te helpen zich verder te ontwikkelen. Je maakt het plan, de begroting, de calculaties, de offertes en stuurt de uitvoering en ontwikkeling van open en maatwerk trainingen aan. Een overzicht van de belangrijkste verantwoordelijkheden:

Coördinatie

  • zorgdragen voor zo effectieve en efficiënte organisatie van het trainingsaanbod
  • aansturen van werkzaamheden en werkprocessen (standaardisatie, uniformering)
  • ontwikkelen trainingsaanbod o.a. door doelgroepbehoeften en ontwikkelingskansen
  • zorg (laten) dragen voor trainingsinfo op website en social media
  • zorgdragen voor het trainersteam en ander facilitators
  • laten ontwikkelen en beheren van lesmateriaal
  • zorgdragen voor management rapportages
  • financiële/administratieve controles (o.a. de calculaties (laten) opstellen en bijhouden)

Operationeel

  • klanten adviseren over de trainingsmogelijkheden en het beantwoorden van vragen
  • acquireren van klanten en het actief onderhouden van accounts: telefonisch, online en persoonlijk
  • voorbespreken trainingsbehoefte(n) van klanten/accounts
  • (laten) opstellen en controleren van offertes
  • klanten en accounts informeren over Leven Lang Ontwikkelen
  • geven van presentaties over het trainingsaanbod (fysiek en online)
  • juiste en actuele administratieve verwerking in CoachView, digitaal archief en Outlook
  • plannen, organiseren, uitvoeren en evalueren van alle trainingen

Ons aanbod

  • goed salaris
  • persoonlijk ontwikkelingsbudget
  • vitaliteitsprogramma met o.a. stoelmassage, fruit op het werk, periodieke gezondheidscheck
  • deels thuiswerken incl. voorzieningen
  • 25 vrije dagen + 6 collectieve spaarverlofdagen
  • open werkcultuur

Voor deze dynamische en ondernemende functie, denken wij aan iemand die zelfstandig, klantgericht, kwaliteitsbewust, resultaatgericht en initiatiefrijk is. Daarnaast moet de coördinator ook beschikken over:

  • HBO/MBO+ werk- en denkniveau
  • ervaring met het verzorgen van en adviseren over trainen en opleiden
  • affiniteit met de onderhoudssector zou fijn zijn

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met , Coördinator OnderhoudNL Trainingen via of met Okke Spruijt, directeur OnderhoudNL via . Wij zien je belangstelling graag voor 1 november a.s. tegemoet door je mail met motivatie en CV te ontvangen.



Functie:adviseur coördinator
Startdatum:17-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Koninklijke Vereniging OnderhoudNL, vereniging van (restauratie-)schilders- en (totaal )on via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Boskoopkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de boskoopkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Boskoop
  2. Coördinator/Adviseur Koninklijke Vereniging OnderhoudNL, vereniging van (restauratie-)schilders- en (totaal )on 17-10-2023

Bekijk ook andere vacatures